(null)

Ny inköpta helt oanvända vita sneakers! Är så kär i dom här. Skorna blir pricken över i:t till dom andra kläderna jag har köpt. Har även lyckats hitta nya velurbyxor som jag har suktat efter i snart ett år nu. Dom är väldigt lika mina gamla favoriter jag hade. Skillnaden på dom här byxorna ni ser på bilen och de gamla är att de är både snörning i midjan och FICKOR! Är så nöjd! Jag slängde mina gamla byxor med vemod i hjärtat.. Har svårt att slänga plagg, även om dom kan va så slitna att det är hår i dom. Känns mycket bättre att aningen ge bort sånt jag inte kan ha till vänner eller föröka sälja dom. Håll utkik efter fler outfits! Att leka lite influenser så här och typ nästan göra reklam är inte riktigt min grej och inte meningen med min blogg, men som jag förklarade i tidigare inlägg så försöker jag göra det bästa av situationen nu med tanke på omständigheterna och de känns kul att jag iaf får via kläderna för er 🖤 

Kunde jag krama er alla tappra skulle jag vilja göra de men HÅLL avstånd folket så ska vi nog ta oss igenom den här perioden 🤗

#kläder #hållavstånd #göradetmankan #livaupplivet #add #bipolär,

Kommentera

Publiceras ej