(null)Vadå? Kanske ni tänker! Du är ju redan brun..? Ja visserligen men jag har mycket problem med min hud då jag har både eksem och en mildare variant av psoriasis vilket gör att min hud behöver mycket sol för att eventuella sår och ärr ska försvinna. Vad hjälper bus mot de då? Ingenting vad jag vet! Haha! Anledningen till att jag i år har valt att testa brun utan sol är att i och med att de är så höga pollenhalter ute igår så kan jag inte va ute så mycket som jag skulle önska och ta vara på solen och ljuset.. Är väldigt björkpollenallergisk och har reagerat mycket kraftigare i år än tidigare åh med korsallerierger, som gör att jag kräks av att de äta tex råa grönsaker och frukter. Därför har jag för mitt psykiska välmående börjat med att testa bus för att känna mej lite fräschare och få ett soligt intryck när jag ser mej själv i spegeln vilket gör mej lite mera positivt inställd till att titta mej i spegeln. Jag vet inte om jag skulle rekommendera detta som tips för att må bättre men för min egen del känner jag mej som sagt lite snyggare och fräschare. Som sagt tar nu mera tillvara på minsta lilla jag kan göra för att känna välbehag i vardagen. 
#bus #allergiker #pollen #add #problemhud #bipolär #kännamigfrächare,

Kommentera

Publiceras ej