Känns vemodigt att vara duktig i två ämnen i skolan åh känna att man kanske inte är helt dum i huvet ändå.. För att sedan upptäcka att man är så otroligt dålig på ett annat ämne som dessutom är ett kärnämne vilket jag verkligen behöver för att kunna söka till högre studier i framtiden.. Må den/dom/hen som kanske finns där uppe ger mej kraften och styrkan till att klara nästa kurs som också är ett grundämne vilket jag verkligen också behöver... Lite dystert blev de ändå här i min vision om att försöka sprida lite uppmuntran.. Dock tror jag på att man måste få låta sej känna. Åh negativa tankar och känslor måste också få sin plats så länge dom inte tar över hela ens liv. Ibland känns det verkligen som att mina negativa kanske depressiva tankar tar över och då tror jag på att de viktigaste iaf för mig är att upprätthålla kontakten med psykiatrin och boendestödet. Även om jag bokar av ibland då allt känns för tungt så tror jag på att iaf upprätthålla kommunikationen med dessa två, åh åtminstone bara berätta att tex just nu känns de för tungt för att träffa någon. Jag vet inte om det mest är min trötthet som behöver få plats nu i form av lite negativitet. Detta kanske som sagt inte är så uppmuntrande just nu för många men kanske nån finner lite tröst i igenkänningen i den här texten. 

🖤 

#add #villhamerork #bipolär #vemod #manfårkänna #såtrött #allergiker,

Kommentera

Publiceras ej